آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
پرینازپریناز، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

🌙آیلین و پریناز💫

همسن، هم مدرسه‌ای، اما همکلاسی نیستیم!!!!:)

ما کی هستیم!!!؟؟؟:)

1402/10/17 19:28
174 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماهه این وبلاگو زدم ولی معرفی نکردیم خودمونو!!!

البته که من خودم نیاز به معرفی ندارم منو که دیگه شاید بشناسید من پرینازم وبلاگ تلخ و شیرین رو به یاد بیارید همون پریناز هستم😁😁😁

این یکی از هزار تا وبلاگ تحت کنترل منه که مختص من و بهترین دوستم، آیلینه

من و آیلین یه سال و دو ماه اینا هست که دوست هستیم یعنی تقریبا از اولین ماه های سال تحصیلی گذشته(1401-02)

من و آیلین 18 روز اختلال سن داریم یعنی همسن هم هستیم، هم مدرسه هم هستیم، ولی هم کلاسی نیستیم!!!!!!! یعنی آیلین امسال کلاس هشتمه و من نهم!!!! یه نظرتون چرااا!؟؟؟؟!

(خب حالا دلیلش رو اخر میگم😁)

سال قبل که من هشتم بودم به مدرسه مون هفتم ها اضافه شدن و من به خاطر دلیلی که گفتم اخر این مطلب خواهم گفت، میخواستم با هفتما دوست بشم. از همون روزای اول سال باهاشون سوار تاب مدرسه میشدیم و کلی میگفتیم میخندیدیم. همون روزا یه دختری از کلاس هفتم اومد تاب رو هل میداد اسمش آیلین بود. یه روزی من و آیلین با هم داشتیم تاب رو هل میدادیم و با هم شروع کردیم به حرف زدن. این حرف زدنا ادامه پیدا کرد و ما همدیگه نزدیک و نزدیک تر شدیم و اخرش شدیم بهترین دوستهای همدیگه!!!!!

حتی آیلین دیگه از جمع دوست هایی که همکلاسی اش بودن هم دراومد و منم از همکلاسی های خودم. چرخ و فلک روزگار گذشت و تا اینکه سال تحصیلی تموم شد و تابستون مون رو با چی شروع کردیم!؟ اولین قرار دوستانه من و آیلین!!!! تو اولین روزای تابستون امسال با هم رفتیم بیرون و خانواده مون هم با همدیگه آشنا شدن و کلی هم خوش گذروندیم. دیگه تو تابستون همدیگه رو کم میدیدیم. من تابستون میرفتم کلاس تابستونی تو مدرسه مون ولی آیلین نمیومد. یه روزی تو همون موقع ها تو حیاط بودم که دیدم آیلین اومده مدرسه واسه یه کاری. رفتم زود باهاش سلام علیک کردم و خیلی خوشحال شدم دیدمش. اونم رفت تاااااا شروع مدارس.....

سال تحصیلی جدید شروع شد و دوباره هر روز میدیدیم همدیگه رو درسته یکم حال و هوای امسال تو مدرسه با سال قبل فرق داره و به اندازه پارسال لذت نداره ولی بازم دیگه:)))).... 

تنها وقتایی که میتونیم  من و آیلین همدیگه رو ببینیم زنگای تفریح و زنگای ورزش هست که ما و هشتما رو با همین جا میبرن ورزشگاه و یه ساعتی رو باهم هستیم😁

امسال اخرین سالیه که من و آیلین تو یه مدرسه هستیم و سال بعد من که میشم کلاس دهم و دیژکه از مدرسه مون میرم...... میدونم قراره هر دوتامون دلمون واسه همدیگه تنگ میشه ولی دوباره باهم قرار میزاریم و همدیگه رو میبینیم، فعلا که سال تحصیلی تموم نشده و وسطش هستیم، از با هم بودن باید لذت ببریم:))))

و حالا.....

دلیل همکلاس نبودن من و آیلین چیست!!!!؟؟؟؟!!!!

تابستان سال 99 (3 سال و نیم پیش) من جهش دادم یعنی از کلاس چهارم به ششم، و پنجم رو نخوندم. واسه همون من کلاس نهم هستم و بقیه همسالانم هشتم....

پسندها (2)

نظرات (0)